уторак, 22. март 2016.

Pripreme za Uskrs su počele ;))





EURO-SHOP
Mars ter br. 17


Najpre smo u ulici odmah preko puta pijace Mars ter, naišli na jednu ovakvu radnju

čiji su izlozi bili ukrašeni upravo ovako ...



Sve je u toj radnji bilo po 39o ft, odnosno po 154,oo RSD
i ovo gore je bio moj favorit ;)))




Evo čega je još bilo 





i ovo mi je npr jako slatko ... 




Sunđer za ikebane

pvc vrećice, paket od 8 komada - idealan za poklone i
meni lično presladak ;)))
isto 154,oo dinara za 8 vrećica



Sledeća radnja moja omiljena u Segedinu jeste ova:



KREATIVNI HOBI
Attila utca br. 17-19:





 




Moji favoriti su bili sledeći:


 




Barát Papír Kft.
Trg Bele Bartoka br. 9

Usput tom istom ulicom kada smo krenuli ka Gradskoj kući, naišli smo na ovu knjižaru. Nikada do tada nisam ni primećivala knjižare u Segedinu, niti koliko ih ima, no sada su izlozi bili toliko veselo i lepo ukrašeni, da nije bilo šanse neki promašiti ... 


Barát Papír Kft.










  
Razglednice po 2o ft, odnosno po 8,oo RSD


Salvete su bile po 3oo ft / paket, odnosno 118,oo RSD



i ono što je meni zapalo za oko jeste ukrasna traka 
dužine 2o metara 12o ft, odnosno 47,oo RSD




Sledeće radnje jesu moje omiljene drogerije njihove. i tu se moglo naći slatkih stvari, no tamo postoji obezbeđenje i veoma je teško bilo bilo šta slikati ;(((



ROSSMANN

Ovo je ona u centru na Klauzal trgu, 
odmah levo u odnosu na spomenik Lajošu Košutu u Segedinu



mini čoko zečevi od po 2o gr ;))) 189 ft komad, odnosno 75,oo RSD


Suvenirnica Art hotela ... odmah desno od glavnog ulaza u Zavetnu crkvu - katedralu ... 


Art Home Ajándék




Tu radnju je nedavno otkrio prijatelj prilikom svoje posete Segedinu i mislim da je to jedna od lepših ako ne i jedina tamo. Nalazi se odmah levo od glavnog ulaza u Zavetnu crkvu - katedralu u dvorištu Art hotela (koji je otvoren 2o13. godine)

Evo i asortimana te radnje:

O V D E 
Drveno mini jaje 25o ft, odnosno 99,oo RSD;






AUCHAN


 
i ovako izgledaju njihove čestitke ;)) po 199 ft komad, odnosno 79,oo RSD





u Segedinu,
dana 19.o3.2o16. godine








Нема коментара:

Постави коментар

Kao na dlanu