петак, 11. март 2016.

Trst (zbirno)


Sve moje uspomene iz Trsta I



Sve moje uspomene iz Trsta II




Katedrala San Đusto (San Giusto) u Trstu





Dvorac Miramare - Castello di Miramare





Moj vodič kroz Trst (I deo)




Moj vodič kroz Trst (II deo)




Moj vodič kroz Trst (III deo)




Moj vodič kroz Trst (IV deo)






Online Map of Trieste - street map and satellite map




!!! .... NOVO od juna 2o18. godine



Novi način razgledanja Trsta

Hop-tura je novi način prevoza turista po Trstu, nastao u saradnji između Yes-toura i transporta u Trstu.




Našim potpuno novim autobusima možete da otkrivate znamenitosti i atrakcije grada.

U turu je uključen i audio-vodič, koji će vam pružiti potrebne informacije.

Tura počinje na dokovima Trsta, sa trga Piazza Unita (Trg Ujedinjenja) i vodi do brda Sveti Đusto, gde se pravi polučasovna pauza, a onda nastavlja do dvorca Miramare (jednočasovno razgledanje).

Vožnja traje ukupno 2 sata i 30 minuta.

na engleskom, nemačkom i italijanskom jeziku;

cena je: 11 €;

klik na --- VIŠE






u Trstu,

dana 14.11.2o15. godine
i dana 16.o4.2o16. godine




Нема коментара:

Постави коментар

Kao na dlanu